Režiserka romantičnih dram Občudovani in Coco Chanel predstavlja zgodbo z idiličnega francoskega podeželja, kjer je zasanjani Parižan Martin odprl svojo pekarno. Obsedenost z literaturo Gustava Flauberta mu podžgeta nova angleška soseda, Gemma ter Charlie Bovery in ne traja dolgo, da Martin njune prigode začne doživljati s perspektive oboževanih knjižnih junakov. Toda ko želi njuni življenji oblikovati po svojih umetniških idejah, sproži niz nenavadnih in zabavnih dogodkov.
Zabavna, domiselna pretopitev večne klasike romantičnega hrepenenja, Flaubertove Gospe Bovary, v sedanji čas s stasito Gemmo Arterton v vlogi strastne mladenke, naveličane dolgočasnega zakona.
Gemma Bovery, ki je v knjižni obliki prvič izšla leta 1999, je mejno delo v opusu angleške striparke in ilustratorke Posy Simmonds. Ta izjemni roman nam, tako kot njegov literarni vzor, živo upodobi zgodbo mlade ženske, ki podleže hlastanju za lastnimi fantazijami, preveč idealiziranimi, da bi jih lahko kdaj zares udejanjila. Hkrati pa je Gemma Bovery tudi prefinjena satira s poudarkom na angleškem srednjem sloju in kulturnih razlikah med Angleži in Francozi.
Zgodba govori o Martinu Joubertu, peku v normandijskem mestecu, sicer pa nedeljskim intelektualcem, ki je brezbrižen do množice Angležev, ki v njegovi bližnji in širši okolici kupujejo vikende in hiše. Prostodušnost pa izgine, ko se v sosednjo hišo vseli mlajši angleški par. Vse bolj obseden z novo sosedo Gemmo Bovery ugotavlja, da jo z eno najslavnejših junakinj francoske literature ne povezuje le podoben zven imena in priimka… Pred njegovimi očmi se zvrstijo Gemmino razočaranje nad francoskim podeželjem, prešuštvo, brezglavo zapravljanje, grožnja bankrota... Kaj pa, če bo Gemmino življenje vse do bridkega konca teklo podobno kot Emino v znamenitemu Flaubertovemu romanu?
Gemma Arterton (Gemma Bovery) je bila po študiju ena najbolj obetavnih hollywoodskih igralk. Leta 2010 je ob Jaku Gyllenhallu in Benu Kingsleyju zaigrala v filmu Perzijski princ: Sipine časa, leto prej pa še v filmu Rock'n'roll pirati s Philipom Seymour Hoffmanom, Kennethom Branaghom, Billom Nighyjem in Emmo Thompson. Leta 2008 je bila Bondovo dekle v pustolovščini Kvantum sočutja (Daniel Craig). Sicer gledališka igralka je nastopila je tudi v nekaterih najboljši televizijskih dramah - v BBCjevi Tess of the D’Urbervilles ter v Lost in Austen in Capturing Mary. Nazadnje smo jo videli v filmih Byzantium (2012), Lov na čarovnice (2013), Drzna igra (2013), The Voices (2014)…
Jason Flemyng (Charlie Bovery) velja za enega najbolj talentiranih mladih igralcev. Do sedaj je ustvaril pomembne vloge v filmih Jungle Book (1994), Rob Roy (1995), Pleše sama (Stealing Beauty, 1996), Hollow Reed (1996), Spice Girls The Movie (1997), The James Gang (1997), Morilci, tatovi in dve nabiti šibrovki (1998), Pljuni in jo stisni (2000), Alive and Kicking, Transporter 2 (2005), Zvezdni prah (2007), Socialno omrežje (2010), … Prejel je dve nominaciji za vlogo v filmu Nenavaden primer Benjamina Buttona (2009).
Anne Fontaine (režiserka) je po krajši karieri igralke in plesalke v osemdesetih leta 1992 režirala celovečerni prvenec Les Histoires d'amour finissent mal … en général, za katerega prejme prestižno nagrado Jean Vigo. Širši javnosti se predstavi pet let kasneje s filmom Nettoyage à sec, nenavadno avtopsijo ljubezenskega trikotnika, premierno predvajano v tekmovalnem sporedu beneškega filmskega festivala. K temi ljubezenskega trikotnika se zopet vrne v filmu Nathalie (2003) z Gérardom Depardieujem, Fanny Ardant in Emmanuelle Béart. V slovenskih kinematografih sta se v redni distribuciji predstavila izvrstna psihološka drama Kako sem ubil svojega očeta (2001) in nedavno režiserkin portret modne ikone Coco Chanel (2009). Vsa avtoričina dela zaznamuje iskreno zanimanje za najdrobnejše odtenke, dvoumnosti in skrivnosti medčloveških razmerij, posebna ljubezen do igralk in igralcev ter skrbno pretehtane, pomenljive in vedno nevsiljive kompozicije podob.
Nagrade / Festivali
Premiera filma 10. septembra 2014
Toronto IFF 2014
FEMF Piran 2014
LIFFe 2014
Kritike
»Določeni prizori so popolnoma izmišljeni. Vendar menim, da je film zelo zvest tonu, humorju knjige Posy Simmonds, pravzaprav angleškemu humorju. Je dokaj piker.« - Anne Fontaine
»Srečanje med intelektualcem in čutnim Bondovim dekletom nam ponuja od začetka do konca izreden filmski spektakel, ki je tako ganljiv kot smešen.« - Geoffrey Crete, Cineman